Tapahtumat

Haukipudas-päivät 2017 vietettiin 9. - 11.11.2017. Ohjelmassa oli mm. Haukipudas Suomi 100 valokuvanäyttely Jatulissa, Haukiputaan kirjastossa muisteltiin Aarne Kurkelaa, Hanna Ikonen kertoi kirjastaan ja poistokirjamyyntiä oli koko viikon, kynttiläuinti Vesi-Jatulissa, Urkumaraton Haukiputaan seurakuntakeskuksessa 10. kerran, Haukipudas-päivien myyjäiset ja vuoden 2017 haukiputaalaisen julkistus, disco nuorille, Länsituulen koulussa kirpputori-tapahtuma lapsiperheille, Teatterikuopassa ohjelmaa, Jumalanpalvelus kirkossa sekä kirkkosalissa isänpäiväpystykahvit päättivät Haukipudas-päivät.

Haukiputaan Yrittäjät valitsi vuoden 2017 haukiputaalaiseksi Jore Siltalan. Taiteilija Kari Holmaa muistettiin Suomi 100 maineteolla.

Haukipudas-päiviä 2016 vietetettiin 10. - 13.11.2016. Ohjelmassa oli mm. näyttely Jatulissa, Haukiputaan kirjastossa kirjailijavieraana Päivi Alasalmi ja poistokirjamyyntiä koko viikon, kynttiläuinti Vesi-Jatulissa, Urkumaraton Haukiputaan seurakuntakeskuksessa, Haukipudas-päivien myyjäiset ja vuoden 2016 haukiputaalaisen julkistus, disco nuorille, Teatterikuopassa ohjelmaa, Jumalanpalvelus kirkossa sekä isänpäiväkahvit  ja Kari Holman esitelmä Pohjoisen kirkoista Haukiputaan seurakuntakeskuksessa.

Haukiputaan Yrittäjät valitsi vuoden 2016 haukiputaalaiseksi Halosenlahden kyläyhdistyksen.

Haukipudas-päiviä 2015 vietettiin 5. - 8.11.2015 lisää tietoa löydät Haukipudas-päivien kotisivulta.

Helmikuu 2018

Ei tapahtumia